februari 11, 2011

FredagsMys!

Idag har jag och Alexander varit till stan och träffat Caroline och hennes son Lucas. Alltid lika roligt och få träffa mina underbara vänner och det bästa med vännerna som har barn är att de förstår att man inte alltid har tid och ork. Men mina vänner kommer man aldrig kunna ersätta.
Sedan åkte vi till Karlstad när älsklingen tagit helg på jobbet för att införskaffa oss en ny soffa och jag kan bara säga, WOW och damn vad snygg och bekväm den är. Får lägga ut bilder någon gång. Skulle vara roligt och förmedla en känsla genom bloggen men det är svårare än vad man tror. jag säger som Peter skulle ha gjort: - det ******* i röven. höhö!

Nu bloggar jag från soffsn samtidigt som Lets Dance börjar igen. Varje fredag är det Lets Dance/Idol och Tacos med de två jag älskar mest.
Imorgon blir det hämtning av Carro och kanske Fanny på dagen och sen ska vi umgås och underhålla Alexander tills dess att vi ska lämna honom hos sin farmor och farfar. Sen laddar vi upp inför kvällen och plockar fram skumpan. Var och inhandlade ny outfit i onsdags så nu är jag redo och taggad inför fest imorgonkväll.
Det är tur att Alexander inte vet hur bortskämd han är än men jag jag så himla glad över att ha en svärmor som jag kommer överens med och som alltid ställer upp.
Men nu ska det även bli skönt att få träffa mina föräldrar igen, på måndag åker jag till flygplatsen och hämtar dom och jag kommer vara så avundsjuk på deras bruna face. Man får lite lätt "hemlängtan" när dom varit borta i två veckor. Hoppas de har köpt med sig en massa grejer!

Dags att fortsätta att umgås med min karl och son, tänk att kärleken är så stark. Ingen som hade väntat sig det men ibland händer det.

Take care
//Alexanders mamma

Inga kommentarer: