februari 17, 2011

Snart helg igen

Nu kollar jag och mina grabbar på Sveriges värsta bilförare - vilka nötter det finns!

Idag har jag varit på lite terapi på BVC, sen träffade jag Alexandra och hennes Lucas medans jag väntade på min tid hos tandläkaren.Idag har jag äntligen fått dra bort min ena visdomstand som krånglat nu i flera år och nästa månad försvinner även den sista krångeltanden. Jag har haft tur att Alexander har varit pappas pojke och just nu ligger snällt och leker i sitt babygym "Tiny Love".

Igår var vi till veterinären med Faxe eftersom han lyckats få ett klobrott, så nu har han en parabol runt halsen och han och Douglas får inte heller sova tillsammans eftersom de är Bill och Bull när dom är tillsammans och Faxe behöver både vila och få ha sin tass ifred. Stackars "liten".

Ikväll har vi ätit paj och jag är så glad över att det finns värktabletter!
Imorgon ska jag och hans Farmor handla och göra lite ärenden på stan, ska bli kul men jag hoppas att jag inte har allt för ont i käken.


Imorgon är det även dags för fredagsmys igen, alltid lika skönt och umgås med min stora kärlek och underbara son. Gull gull till mina bästa pojkar, vänner och familj!


//Alexanders Mamma

Inga kommentarer: