november 09, 2010

Lycklig på heltid

Visst är det underbart och känna hur lycklig man är,
känna hur mycket energi som sköljer över en och allt detta beror på kärlek från min familj. För 2 veckor sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna känna såhär men jag är så glad och kan verkligen säga att trots sömnlösa nätter och skrik så är jag utan tvekan lycklgare än vad jag någonsin har varit.

Varje gång jag tittar på min lilla prins Alexander så blir jag så glad och börjar nästan gråta för att han är ett sånt vackert litet mirakel!

När jag ser min underbara sambo och man Peter fylls jag av en värme som är obeskrivlig. Vi har aldrig stått varandra så nära som vi står varandra nu och jag är fortfarande nyförälskad i honom, ingen är bättre än honom och jag kan inte ens tänka mig att behöva vara utan honom.


Jag älskar tanken på ett eget hus som jag kommer kunna dela tillsammans med min son, man och hundar. Jag älskar tanken på att kunna fylla hela huset med en evig kärlek så att det lyser upp hela tillvaron även när vi går in och får en vardag igen.

Längtar efter att få fira jul tillsammans med hela min familj, kunna ge Alexander en bra start och försöka att inte glömma varandra utan dela allt och ta vara på varandra.

Vara den perfekta familjen.

2 kommentarer:

Hanna sa...

stort grattis! man blir alldeles tårögd av att läsa dina två senaste inlägg :) visst är det otroligt vilket kärlek man känner till sitt barn, jag kan fortfarande idag efter sju månader bara sitta och glo på henne och förundras av att hon verkligen är min underbara bebis! sen kommer storasyster sjuåringen och bråkar och då är tillbaka till verkligheten :)

Mamman sa...

Det är jättebra att ni får flytta till eget hus! Och så har ni lille Alexander.
Jag är en stolt mormor<3