augusti 16, 2010

80

Nu är det bara 80 dagar kvar till utsatt tid och det börjar verkligen kännas overkligt. Men våran familj kommer vara den vackraste och mest fantastiska lilla familj man kan tänka sig. Med en underbar man kan det inte bli bättre. Puss och kram till honom!

Igår städade vi den lilla blå som jag lovade mamsen och mitt hjärta bytte stereo i bilen också så nu är förhoppningvis det problemet ur världen. Bilen har inte varit så ren sen den köptes kan jag lova, usch så jag slet och jag bröt en nagel på köpet med. Det är ingenting som inte Marielle kan lösa.
Nej om man skulle göra sig iordning för en dag i skogen hos mor och far med syster. Vill hitta blåbär och lingon men med min tur så hittar jag väl inte ett enda.

Vill att vårat babyskydd ska komma nu så jag kan få prova så det passar! Längtar tills man får börja ställa iordning grejerna och boa riktigt ordentligt inför ankomsten för våran älskling.
Kanske skulle koppla in symaskinen och sy lite bebis grejer av det urtjusiga tyget jag köpt.


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: