augusti 17, 2010

What to do.

Strålande sol ute och idag är planen att jag ska klippa gräsmattan hos mor och far innan de kommer hem samt sy sängkläder till våran lilla om Johanna kan få med sig måttet ut idag.
Ska bli så skönt att mor och far kommer hem igen så man kan umgås med dom under dagarna. Tror folk har svårt att förstå hur jag kan umgås med min familj så mycket som jag gör, men jag älskar allihop och de är så lättsamma att umgås med, oftast.

Jag vill verkligen kunna ställa iordning bebisens saker nu och göra riktigt fint men nej då det får vänta. Vill montera ihop barnsäng, måla om både byrå och stolar. Sätta upp gardiner och göra det så himla bebis fint men men. Hoppas jag får göra det snart iallfall.

Har så grymt ont i magen med, kanske är det fortfarande så att bebisen strejkar efter joggingturen jag gjorde häromdagen när Douglas bestämde sig för att det var roligare att jaga hare än o vara med mamma. You never know.
Imorgon är det rutinkontroll igen och denna gången får jag inte glömma att ta med mig journalen och pat. bricka. Är nu två veckor sedan jag var där senast och ska bli kul att se om jag har gått upp mer i vikt eller om magen blivit större. Tror även det kommer bli en bokning av ett nytt UL för vi vill ju faktiskt veta, fattar inte varför vi inte fick reda på det sist. Typiskt att det bara är vi som inte vet men snart kanske vi får veta, eller om vi låter det vara en hemlighet?

Inga kommentarer: