augusti 15, 2010

Söndag

Och som rutinerat är det MotoGP som gäller i våran underbart svala källare.
Har som tidigare nämt haft 5 hundar under taket under natten men nu är dom hemskickade och nu är det bara våra egna två monster kvar. Skönt att det faktiskt var så lugnt som det var trots mängden hundar.
Trots att det varit väldigt lugnt och skönt så har inte Johanna fått sova något större sammanhängande under natten. kom isäng och somnade strax efter 01 och vid halv 6 var det en liten rosa som tyckte att det var dags för frukost men ignorerade det och somnade om en stund tills klockan blev 8 och hundarna var nödiga. Peter ut med Våra två och jag ut med de tre små så tog det ytterligare en timme innan jag kunde somna om men som tur är så har den mest underbara sambon man kan tänka sig så jag fick sedan sova ända till 12 utan att bli störd och oj så underbart det var.

Så var halva dagen borta och ska ut till mor och far för att lämna grejer till syster, städa ur bilen och lämna av lite mat. Men det ska jag faktiskt inte göra än på en timme för nu ska jag vila lite och hoppas att sammandragningarna lägger sig samt att den lille slutar misshandla sin mamma inifrån.

Det är så himla skönt att känna dag efter dag att man har den perfekta mannen i sitt liv. Han överraskar mig alltid på sitt egna lilla vis och det är så charmigt! Tänk så fort tiden går, känns som igår vi var på Elmia och hade det helt underbar ihop. Eller semestern i Vänersborg som jag aldrig kommer glömma. Kärleken består även efter allt vi har gått igenom <3



Finns ingen som kan göra mig mer irriterad, större loser får man faktiskt leta efter. men det är väl så när man inte har något annat att störa sig på. haha. Vilket liv!

Inga kommentarer: