juli 20, 2010

Iphone

Hela huset består just nu utav en massa Iphones känns det som.
Var till Karlstad idag för att hämta Älsklingens nya telefon (Iphone 4) som han inte kunde vänta tills den kom hemlevererad imorgon utav skulle bestämt ha den idag och jag örstår honom. Det är så himla roligt med nya leksaker!
Så självklart medans vi var i Karlstad passade vi på och springa in och hämta Barnvagns kataoger och herregud, det är ju en hel vetenskap på att bara köpa barnvagn, hur ska det blir när vi ska ha bilbarnstol(?) Men jag vet en barnvagn jag väldigt väldigt gärna vill ha men den är sååå dyr..Men så har jag sett en i ljust skinn med ursnygga detaljer som inte är praktisk i ljust men oj så tjusig!
Som tur är så är det ett tag kvar men det är en hel sjö av olika modeller, karosser, fälgar, färger och material och gå igenom innan man kan bestämma sig och det är trots att leveranstid man måste ta hänsyn till så vi inte står utan vagn när våran lilla crossåkare kommer till världen. Herregud så tiden går fort. Känns bara som någon vecka sedan det var inskrivning på mvc men det är nu typ 3 månader sedan. Är redan i vecka 25 och det känns som att det snart är dags för BB. men rädslan inför förlossningen är inte speciellt stor än om man jämför med vad jag vet att det kommer vara när jag är väldigt nära. Man får helt enkelt ta en dag i taget och jag börjar bli lite tött på att alltid vara varm, stor och trött. så vad kan 10 timmars förlossning vara jämfört med 9 månaders varierande av illamående, trötthet, bärande och smärta.. Nåväl det är ett val jag aldrig kommer ångra. En rosa liten filur kommer till världen och jag har den underbaraste familjen man kan tänka sig.

"Lämna mig aldrig för pannkakorna"

Har sammanfattningsvis haft en otrolig dag med mannen i mitt liv, gått igenom katalog efter katalog med barnvagnar, lekt med telefon och lagat mat tillsammans. Hur livet blev så bra förstår jag fortfarande inte. Tror inte någon utav oss har listat ut det är men vi klagar inte. Jag blir bara mer och mer förälskad för varje dag som går och den här känslan ska bibehållas så gott det går. Finns ingen som står mig så nära, som står ut med så mycket som Han gör, världens underbaraste man! Kärlek på riktigt!


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: