juli 18, 2010

Mysigt!

Så har man avslutat en underbar kväll med min kärlek,
mat hos mor och far - Tack mamma!
Hemma-spa i bubbelbadet med min älskade toffel som lyxade till det ordentligt för mig, unnade mig till och med 2 ansiktsmasker. Var inte den vackraste skapelsen på jorden men att han alltid älskar mig oavsett humör och utseénde är otroligt. Ingen kan vara lyckligare än mig även om det just nu bara finns ett bekymmer som ska lösas snarast.

Trodde aldrig att det skulle kuna bli såhär bra men tydligen hade jag fel, fjärde gången gillt och jag hade adrig kunnat drömma om att få känna en sådan här lycka igen, men den finns där hela tiden nu. kunna skratta och gråta i alla lägen. Det är äkta kärlek utan att behöva bygga upp en mur av varken lycka eller pengar. Skillnaden på kärlek är stor.

1 kommentar:

mamman sa...

Tack för att ni "hjälpte" igång mig med min telefon:-D
Kram mamma