juli 20, 2010

Live or be dead

Ännu en dag och inte känns det som vi kommer nåot närmare men ikväll kommer förhoppningsvis beskedet vi har väntat på så länge! Dyker det inte upp ikväll så bordet det vara här innan veckan är slut.

Tänk så fort det går, sista veckan jag och mitt hjärta har tillsammans av hans semester. Jag börjar jobba nästa vecka och Peter står då med ytterligare en veckas ledighet och utan mig, vilken underbar semester min man kommer få!
Ska bli skönt och få lite rutin på livet igen.
Ny telefon har man med, det är så roligt med nya leksaker!

Idag kan det nog bli en långpromenad med våra söta pojkar och senare ska det fikas och ses lägenhet, söta tjejen har ju ny lägenhet som är "färdig" renoverad så det ska bli roligt och se hur det blev. Tycker det är underbart med folk som har sån positiv energi som smittar va sig till alla i deras omgivning. Man kan inte få nog av dom till skillnad från falskheten och egoismen som många bär.
"Your life is a lie, it sucks to be you...
"


Kanske till och med hade kunnat ge mig på ett försök och baka bröd? Är grymt sugen på vaniljbullar men det är för litet och för myclet prylar för att det ska kunnas baka bullar här så kanske kan ta en tur till mor och far och använda deras kök instead. Saknar mina blåbärs/choklas muffins med. *mmmmmm* Så gooot!
Har många recept i huvudet jag kommer få användning för när jag får det perfekta köket och den perfekta bebisen så jag kan baka och vara en super-mamma.
Har redan planerat julbaket för 2010. haha! Är lite sent ute med julklapparna iår men det hinns, vi kommer ju trots allt vara 3 dena julen, det är så mycket kärlek så hälften vore nog!




Det rör mig inte i ryggen längre, energin kan läggas på roligare saker och det gör den!
En olycklig människa som försöker förstöra för någon annan har jag inte plats med i mitt liv, det är på tok för underbart med min sambo, två pojkarna och söta magen!


Längtar tills Suz och Linzor kommer med, tror de skulle försöka komma ner och hälsa på och jag vill självklart ha besök utav mina favorite sykes-tjejor!

Nu får det bli en långdragen frukost/lunch och sen börjar dagen på allvar. Rensa och städa får bestämt stå på schemat idag.



~Du kan inte hålla muren uppe föralltid~

Ciao
Johanna

Inga kommentarer: