november 06, 2008

Bäbis

Har hänt en hel del sen sist nu.

I fredags gjorde jag gravtest efter att ha mått väldigt illa m.m. och jo, jag är med bäbis.
Har tänkt igenom detta själv och även pratat med jonas vi båda kom fram till att det är inte rätt tidpunkt nu så det får vänta. Så i måndags var jag ledig från jobbet för att åka till läkaren och diskutera alternativ och praktiska saker inför borttagningen den 12.11. Men just nu vill jag bara försvinna, jag är en hormonsting bitch som inte kan hantera humöret förtillfället, fruktansvärt jobbigt för både mig och jonas! Detta resulterade i att det uppstod en enormt stort svartsjukedrama under lördagens halloweenkalas på Wärs -Jonas jag älskar dig<3

Som med allt annat så löser sig allt så länge jag och jonas är tillsammans.

Vi ska förövrigt åka till Danmark nu på fredag och kommer hem på måndag igen, hoppas bara att jag inte mår mer illa än vad jag redan gör! jag varit hemma från jobbet igår och idag just för att jag har mått så illa. Det finns nog inget värre än när man inte kan äta för att man mår illa och samtidigt måste äta för annars måt man illa för att man är hungrig. Jonas ställde den ultimata frågan igår: Hur kommer du klara av 9 månader med detta?
Och ärligt talat så skulle jag nog inte palla 9 månader med kräkningar, illamående, fetma m.m.. gaash. Har redan gått upp 3 kg och ändå bara i 8:e veckan. tänk er mig i 9:e månaden då :P vilken tjockis!!!!
Fast det finns ju inget ont som inte har något gott med sig :) Jag röker inte lika mycket nu som innan, så man kanske skulle ta sig i kragen och sluta? njae, det märks.

Jonas, kom hem nu....! han är på jobbet ett par timmar nu och sen skulle han plugga tror jag.
Men jag är så sjukt rastlös, Jonas och Tomas har ju ingen tv eftersom att deras mamma fick deras 40" och så beställde dom en 52" istället, men siba har klantat sig med leveransen så imorgon är det 2 veckor sen dom beställde den. börjar faktiskt saknar tv lite, eller iaf möjligheten att sitta i soffan och titta på film utan att ha den bärbara i knät. :P

Linn, sorry att jag inte jobbar idag, men ring en signal efter jobbet om du vill prata om det! Även om jag mår dåligt så kan jag fortfarande prata med dig. Det smittar ju inte som tur är :)

2 kommentarer:

WERMLAND sa...

Ring mig när du orkar. Kram mamma

WERMLAND sa...

Ha det så bra i Danmark!
Kram mamma