november 13, 2008

Sådär

Ni som läst min blogg på andra ställen behöver inte läsa den här, orkar inte sitta vid datorn då jag får sådan huvudvärk så jag kopierar bara samma text därifrån till hit.

Dags att laga mat och försöka gå ut och gå en stund(?)

Har nu gått ungefär en månad sen jag skrev det senaste inlägget och det har hänt en hel del sen dess. Som de flesta vet så finns bloggen på bloggspot.com som hålls mer uppdaterad än denna, fast även där har det blivit ganska stillastående nu ett tag.
så har jag varit sjukskriven i lite drygt 2 veckor och det är planerat att jag ska få komma tillbaka till jobbet på tisdag nästa vecka, hoppas, hoppas!!!!! är ganska trött på att bara vara hemma och inte kunna göra ett dyft utan att det gör ont. men nu hoppas jag att det går över.
Var och firade Jonas<3 mormor igår, 85 år, vilket sort grattis!
Var till Vågen och åt (har ni vägarna förbi så stanna där, mmm, underbart!) det är så gott och deras grekiska fläskfile är fantastisk. Usch nu blev jag hungrig bara för det.
Idag är jonas ledig från skolan med inte från jobbet, fattar inte att han orkar både jobba och läsa på högskolan samtidigt, men det är ju min älskling och han klara allt :D
Nu är det bestämt igen, efter sådär 3 framflyttningar så blir det inflyttningsfest den 28:e November, hope you`ll come Sofia and Anders.
Och nu är det såhär att jag har inte ställt in kalaset för att det inte har varit klar i lägeneheten för det var det första som hände, gjorde klart allting på en vecka, det enda som dröjde lite det var ett par hyllor, men det var för att jag inte hade något vattenpass och honey`s bröder är lite sega ibland :P men det är allt annat som har ställt till det. jobbigt.
Men hör gärna av er om ni är sugna på att komma :)

Men nu ska jag kolla vart min Jonas har tagit vägen, behöver KÄRLEK!

Inga kommentarer: