maj 09, 2011

Sommar!

Vilken underbar tid det har varit, jag har liksom lagt bloggandet på sidan nu när det är så himla bra väder.
Jag har börjat göra en sista ifyllning av tatueringen på sidan av kroppen och snart kommer det även komma en till. woho! Jag måste ju ha en till Alexander´s ära ! (Kingsroad Tattoo) Tack till Patrik Björk, men Rebecca kommer få göra Alexander-tatueringen!
Idag har jag gjort nya naglar (sommarnaglar är ett måste!), storhandlat med både mat till oss och dogzen, massor med jord och sen grejade jag i trädgården (och där tog även 200 L jord slut), jag har haft svärmor och svärfar hemma som har hjälpt mig göra ett land, där finns nu: dill, gräslös, rädisor, rödbetor, morötter och rabarber, jag väntar på både amerikanska blåbär och sparris men snart är baksidan komplett. Det ska upp staket, både till gården och ett som ramar in uteplatsen.
Jag verkligen känner hur allt faller på plats och varje dag som går känns det mer rätt. Kanske är det drömmen jag lever nu, med upp och nergångar.

Nu har P gjort klart svingen till sin nya motorcykel och snart, snart kan vi glida!

Vi har även börjat ge Alexander havrevälling på kvällen så nu sover han genom hela natten, nattar honom vid 19-20 och sen vaknar han vid 7 och då är det frukost med ersättning, lunch vid 11-12 med gröt och bebissmörgås, då sover han middag ett par timmar och sen ersättning vid 15, gröt igen vid 18-19 och så är det natten igen. Vi har fått en riktigt bra rutin på dygnet.

Nej nu är det dags för en varm skön dusch innan jag varvar ner för kvällen och om 50 min är det dags för Big Brother (töntvarning) och sen är det natten även för oss!


Take care och fortsätt vara avundsjuk!

Inga kommentarer: