februari 20, 2011

Tacos, Gaygala och rostbiff

Det sammanfattar våran helg väldigt väldigt bra.

Fredagen var en shoppingdag med svärmor och sedan tacos med familjen Ojanperä till Lets Dance.
Lördagen var myspys hemma med min lilla familj till melodifestivalen och QX Gaygalan. "Berg flyttar in, det var roligt"
Idag har vi haft besök av "Nobben" och jag har gjort både rulltårta och kladdkaka. Men nu gör jag potatisgratäng, skysås och ugnstekt rostbiff. Det luktar riktigt smaskigt och kan knappt vänta på och få skära upp rostbiffen.

Alexander har fått in riktigt bra sovrutiner, han sover hela nätterna med mat en gång på natten och sen sover han mellan 12-14 och sen mellan 17-18. sen somnar han igen runt 22-23 och sover till 09 nästa dag. Sen han började ta nappen har han blivit lyckligare och kan äntligen sova själv i både barnvagnen och sängen.

Idag skulle jag gärna träffat mina föräldrar men min mamma är magsjuk, stackare!


//Alexander´s mamma

1 kommentar:

Mamma sa...

Vi hade en trevlig dag i måndags!! Med lite shopping och sånt. Vi får fortsätta shoppingen en annan dag!
kramar Mamma