augusti 15, 2010

Lördagar är bra underbara

Precis som rubriken låter så älskar jag lördagar tillsammans med min egna lilla familj när man kan äta frukost i en timme och bara mysa!

Ikväll har det varit mat, paj, chips + dipp och mys i soffan med trevligt sällskap. Tänk hur trevligt man kan ha utan sprit i bilden.

Måttligt road när man helt plötsligt från ingenstans fick en tredje hund som tyckte att husse och matte var skit tråkiga och beslöt sig för att följa med oss på promenad, fast på säkert avstånd.
Har även 3 "bonus-barn" här över natten. Totalt 5 nu och skulle aldrig för mitt liv tänka tanken att ha mer än 2 faktiskt.

Cirkus 2 timmar kvar innan Juliette dyker upp innanför dörren och då vaknar varenda hund vi har här så high life om ett tag. Bäst och sätta på ljudet på telefon också ifall det (mot förmodan) skulle vara någon som måste ha tag på mig. Typ J.

Dags att krypa ner hos min karl och försöka att inte dö av värmeslag eller irritation. haha! Vilket liv, buhu.
Jag trodde mycket men fasen inte det. Men människor slutar aldrig att förvåna.






Såg det ut som jag pratade med dig eller??




Natten!
Johanna

Inga kommentarer: