augusti 09, 2010

Hurtig!

Söndagen bestod av att städa hela lägenheten, eller nästan iallafall. Har ju en nedervåning som ser mer eller mindre ut som en lagerlokal eftersom jag inte har packat upp mina saker än och faktiskt har börjat plocka ihop grejerna mer organiserat. Men det är fortfarande saker, påsar och kartonger överallt.
Dagen idag skulle ha bestått utav att tvätta men fröken hade så himla ont i ryggslutet när hon vaknade så jag tog en promenad med Douglas, sprang till AF och sedan hem igen för att baka bröd och laga mat.

Nu ska jag lämna mor och far och sedan blir det duschen och en film. Känner hur tålamodet rinner bort väldigt fort nu. Och det är otroligt att Douglas inte har intagit formen som tofflor än.




Hade det varit min man hade jag inte ens funderat på det. Undra om personen vet vad som sker bakom ryggen.

"Akta er för mupparna!"

Nu har vi även tittat på både babyskydd, babysitter och alla dessa underbart nödvändiga tillbehör. Tänk så mycket nödvändig skit det finns.




Älskar min man!

Inga kommentarer: