juli 21, 2010

Onsdag

Allt jag hörde var bla bla bla bla!


Nu har vi bestämt bilbarnstol så vi har kommit steget närmare i att vara förberedda för den lilla bebisen när "Han" kommer! Kan knappt bärga mig, längtar så mycket efter att få hålla "Honom" i mina armar och känna hur våran familj är underbar. Det finns inget som kan skilja oss åt.
Älskar mina pojkar mer än man kan ana och aldrig skulle jag göra något för att såra dom.
De älskar mig precis lika mycket som jag älskar dom och ömsesidig kärlek är underbart!

Snart hoppas jag att det är vårat och inte ditt längre.. Det kommer alltid vara vårat och framförallt Vi.
Kanske är lite för kärleksfull idag men det blir lätt så när man har världens underbaraste man.
Nöjd är jag över den nya "Appen" som direkt leder till mig. De e kärlek de!!


Puss till han!


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: