juli 21, 2010

keep it up

Nu har jag precis kommit hem från Skärgården, det blev glass och en massa prat med S.
Oj sån härlig människa!

Idag när jag vilade så låg jag på sidan och då satte "lilleman" igång med sin crossträning och det är första gången jag har sett utifrån att han sparkar, märklig känsla och syn!
Nu är hjärtat iväg och provkör den ihopsatta holken (montera ihop, isär, ihop..) och snart får jag se om han är arg eller väldigt glad. Spännande! Vore skönt om den kunde fungera nu så jag kan få tillbaka min sambo ;) Ska även försöka komma isäng tidigt resten av denna veckan så man vänder rätt dygnet lite tills det är dags att börja jobba på måndag, ser faktiskt fram emot det och det ska bli så grymt skönt och des få lite pengar men även få in lite rutiner som kan behövas i mitt liv.
Vi har ju våra rutiner nu och Peter har sina rutiner när han återgår till jobbet men jag kommer liksom aldrig igång om dagarna och känns som om denna obotliga trötthet kanske kunde avta snart. Kliver inte ur sängen före 10 och blir trött sådär lagom till 23 om kvällarna.

Men imorgon har jag faktiskt planerat att jag och K ska till gymmet strax efter lunch för att bränna lite överflödigt fett på rumpan. Risken finns dock att Johanna inte kommer kunna gå på X antal dagar pga träningsvärk men kan inte det vara ganska skönt?

"Latast av dom alla är Johanna....."

På fredag bär det även av till Villingsberg och på lördag ska vi iväg på secret mission! Love, love, love! Kanske vore det inte så dumt och knipa igen ett tag nu och se över kretsarna.

Starholken fungerar men tvivlar lite på att jag kommer återfå min sambo helt förrän mc säsongen är över. Har lite abstinens av mina föräldrar med, trots att det inte var längesedan vi träffade dom.

Kanske tar en tur ut?



Får ta och uppdatera med lite bilder nu med, Peter lyckades ta ett så himla fint kort på Douglas som jag måste få dela med mig av men var sak har sin tid.


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: