juli 18, 2010

Can´t help it

But im fallin, fallin so much deeper in love for each day that passes by.
The ultimate Lovestory !

En vecka har nu gått av Peters semester och jag tror aldrig vi har njuttit så mycker som vi gör nu, vilken perfekt timing.

Tillbringat dagen och egentligen hela helgen hemma och bara umgåtts med varandra, tänk att man aldrig tröttna på känslan, livet är så underbart!
Nu har vi däremot intagit mor och fars studsmatta och använder den som solsäng vilket till och med jag tycker är ganska skönt idag när det blåser lite mer än vanligt. Annars håller jag mig gärna inomhus när luften står still och solen steker på. Känner mig mer eller mindre som en strandad valross när jag befinner mig utomhus i vanliga fall.

I fredags tog jag mig åter en tur till Karlskoga för att träffa Marielle och det är alltid lika trevligt och umgås även om tiden inte räcker till alla gången. Sån söt tjej!

Nu väntar vi på pappsen som ska komma hem från sin och herrarna Fors´s mc semster. Så vi kan diskutera och kanske till och med spika den där efterlängtade ***** som nu är så välbehövligt! We will see, we will see.

Älskar min man mer än någonsin! Farbrorn har sina charmiga sidr han plockar fram när det krävs... Pllllllllease :D


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: