juli 13, 2010

Back to hell

Sådär då var man tilbaka i det man skulle kunna kalla hem.
Fortfarande krånglar bluetooth på antingen telefon eller datorn så jag får inte över några bilder och sen vet jag inte vart jag har gjort av min kabel till telefonen heller så bilderna får vänta tills problemet är löst.
Var till B både igår och idag och nu skulle jag vilja att allt var klappat och klart.
Kan inte förstå hur svårt det är och förstå hur det blev så men trodde inte det fanns folk som var så tröga. Men tydligen hade jag fel om det. Skulle inte tillbringa mer tid där om jag inte behövde. Är så himla påfrestande att alltid behöva ignorera folk.
Ikväll bär det av igen precis som på fredag.
Kanske skulle ta och ringa det där samtalet också så man slipper dom mer än vad man behöver.



Min älskling tog hem 3 pokaler, den ena större än den andra.
* Best Bike Custom
* Best Bike Enginee
* Peoples Choice Bike


Grattis till honom och tusen pussar! Det var väl ingen skräll att han skulle vinna i och för sig men man vet aldrig hur resultatet kan bli. Skönt att det var enhälliga domare som bedömde så det inte blev en stor kompisröstning bara.

Inga kommentarer: