maj 28, 2010

Turkost.

Kan man bli mer förälskad än nykär?

Det verkar inte bättre, blir bara mer och mer kär i mitt hjärta för varje dag som går och det känns just nu som att det inte kan bli bättre. Men det kommer det ju att bli, am I right babe.

Har inhandlat nya nagellack idag, oj vilka tjusiga färger det fanns men fick nöja mig med 4 stycken. Bilder kommer på färgerna.

Har förövrigt haft en toppendag på stan med mami och lilsis. Hade helt glömt hur mysigt det kan vara och bara ta en fika på stan och umgås, det var verkligen uppskattat!

Flyttade det mesta av grejerna igår och tanken var att resten skulle flyttas idag men det får vänta till imorgon. Skulle jobbat natten imorgon men lyckades byta bort det, kände att jag hellre prioriterar flytten och älsklingen istället. Men jobb blir det på lördag och jag kan väl säga som så att jag är inte det minsta taggad.
Note for my self: Tvätta vitt och glöm för guds skull inte skjortan!

Är lite frustrerad på att det knappt finns något varmvatten så man får duscha fort som attan och man kan ju bara glömma att duscha efter varandra utan man måste vänta minst en timme efter första duschen. Håller inte riktigt i längden tyvärr.

Bollen som har varit försvunnen sen i lördags hos mina föräldrar hittade min söta lilla Douglas idag med, vilken redig pojke jag har som kan använda näsan till att hitta försvunna saker.





Nej nu tror jag att sötnosen börjar bli trött, kanske skulle hinna gossa lite innan han somnar, och försöka sova själv eftersom pappsen kommer tidigt imorgon bitti på kaffe och frukost. Hoppas på att kunna vara i lite form så man kan ta i tu med grejerna som blockerar hallen för tillfället.

Från och med tisdag är jag och mitt hjärta sambo på allvar. Myyyysigt!
Älska, älska, älska kärleken!
Sleep tight!

Ciao
Johanna

Inga kommentarer: