april 16, 2009

Torsdag

Another day, another time.

Idag har jag faktiskt varit relativt igång, var ute och gick en timme runt 8, var riktigt skönt när solen började titta fram och värma mig.
Sen vid 10 skulle jag skjutsa Julia till bussen men när vi nästan var framme så kom hon på att hon hade Tommy´s nyckel i jackan som låg hemma så då sa jag det att jag skulle kunna skjutsa henne till Örebro så åker jag bara vidare till Västerås sen. Sagt och gjort, vi åkte hem igen, gjorde mig iordning och julia hämtade nyckel så for vi mot Örebro som första hållplats. Lämnade av Julia och fortsatte till Västerås/Skultuna för att träffa älskade morfar. Vi åt mat och pratade länge sen fick jag nytt tyg av honom som jag tänkte använda och klä om stolarna till mitt köksbord med. lite trist när det är 4 av samma och 2 av en annan. Stannade till mormors grav för att sätta dit lite blommor, hon fyller ju år snart <3
Hemresan var riktigt kul, "race´ade" men två bilar, damn, finns ingen mer underbar känsla än när man ligger i 200 km/h och vet att polisen kan stå bakom vilken hörn och minsta tvekning eller ofokusering så smäller det, känna adrenalinet pumpar i hela kroppen.
Kanske skulle bli rally-förare, för jag är nog lite destruktiv. Alltid roligt och utmana ödet.

Så nu har jag kommit hem igen efter en heldag ute. Skönt och ha något och göra. Imorgon blir nog sovmorgon faktiskt, duschen och dags för att läkarbesök. Sedan bär det direkt av till Mellerud för att lämna bilen och sen till Trollhättan. Usch känns som om jag kommer vara ute och fara lika mycket denna helgen som förra, för på lördag ska jag tillbaka till Kristinehamn för att fira Storasyster som nu blir 25<3

Gaaash, förövrigt efter och ha läst din blogg så ska jag skryta lite jag med, inte nog med att jag får på mig mina diesel-jeans igen, jag får på mig mina vita och bruna linnebyxor som jag inte har kunnat haft sen i somras.. Känns underbart med en ordentlig viktminskning. Skönt och inte vara en heffaklump längre, fast det är long way still remaining.

Undra om jag ska ta en tur på inlines i skärgården med söta Bergqvist? nej det blir soffan med lite sport istället, om jag inte ska ut till Jessica och Micke. Well, we see what happends. Är ganska slut efter dagens äventyr. Äta lite fil och försöka glömma att man är hungrig ^^

Inga kommentarer: