april 19, 2009

Söndag

Söndag idag och hade det varit för ett par månader så hade jag känt lite ångest över att helgen hade gått så fort, men nu har jag ingen tid och passa imorgon så nu har jag lite ångest över det isället. Men jag ska till Labb imorgon och ta nya prover, var ju hos läkaren i fredags och han ska skicka en remiss till rematulogen samt skicka mig på en lungröntgen, låter så hemskt med lugnröntgen, men kanske är mer orolig för hur mina lungor egentligen ser ut. Har ju ändå rökt i snart 9 år. Sanslöst att man inte har kapaciteten till att sluta.

Var till Mellerud i fredags efter läkaren med och hämtade de sista sakerna hos linda samt träffade Linn en snabbsväng *babygirl* Hoppas du/ni kan komma upp även så bara ett par timmar, hade varit så himla roligt.
Sedan begav jag mig till värgön för att lämna bilen och fick därifrån skjuts till Trollhättan, det blev inte så mycket prata om man säger så, men äntligen ense om något. A now knows where I stands and we have finally get an agreement.

Var hos Jessica och Micke igår och firade hennes 25-års dag. Eftersom jag är arbetslös och inte får några pengar så gick jag ihop med mamma och pappa om en present till henne. Känns som om det räckte eftersom hon fick en tröja förra julen som kostade typ 1500:- ahwell, blir förhoppningsvis en bra julklapp till henne sen istället.
Jag och pappa tog med Emilia hem till oss så dom fick lite private-time så idag har jag och Emilia varit ute och gått och lekt på gräsmattan säkert en timme. Skönt att jag inte har en egen faktiskt. Vilken energi knippe hon är. Bedårande söt iaf men nu är det dags för middagsvilan, tror jag ska lägga mig en stund jag med, har börjat sova riktigt dåligt de senaste nätterna och har konstant ont numer. Inatt vaknade jag faktiskt av att jag hade magknip eller något, var tvungen att ligga i fosterställning för att ens klara av smärtan. Så jag har nog sovit sammanlagt 4 timmar inatt och vred och vände mig sen kl. 5 imorse. Lagom kul.
Nej dags att göra något vettigt med dagen.

Hade bra allihop!

Inga kommentarer: