april 07, 2009

sårad, hatad och så älskad

Helgen tur var inte speciellt rolig, jag blev sårad av den jag litade mest på, jag kände mig utnyttjad och äcklig. Kunde inte ens med och stanna kvar i stan efter krogen. Men jag träffade Linn som jag saknar så sjukt mycket! Det var så skönt och få krama om dig gumman! Hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen att du kommer när jag fyller år!

Jag har glömt dig, raderat dig från mitt liv och jag kommer aldrig kunna se på dig på samma sätt som förut. Hoppas det känns bra för det är ju det du velat.

Jag har varit ute hela dagen idag! Solen skiner och det har nästan varit 18 C idag, har varit ute på en promenad och det kommer bli en till innan solen går ner, är så förbannat trött på att vara tjock nu så hård bantning och träning som gäller, har fått i mig ca. 200kcal idag och det kommer inte bli mer, slutat med allt småätande samt socker. Använder inte grädde i maten längre, bortsett från någon enstaka gång och dricker inte mjölk, fil, yoghurt eller ost. Inte heller flingor längre, för mycket socker.

Dagens mat:
Frukost: 1 skiva rostat mörkt bröd med enbart sallad, lite fetaost och skinka.

Lunch: 1 äpple

Middag: En banan kanske om jag slår på stort.


Dagens motion hittils:

Gick 500 meter imorse och hämtade posten,
gjort 40 sitsup,
gått 2 h i skogen,
och det kommer nu bli en timmes promenad till.

Ska skicka in ansökan till KPS här i Krisinehamn imorgon med. Ska även till arbetsförmedlingen och sen ska jag till Karlstad :)

Men först ikväll blir det som sagt en promenad och sen ska jag duscha och kolla hockeyn, sen ska jag hämta pappa som varit i Karlstad och sett matchen live *avundsjuk*

Jag ska visa alla att jag kan om jag vill, klarar jag det här nu så är jag värd mer än dig.
Ett misslyckande är inget alternativ!

Inga kommentarer: