april 02, 2009

Stulen av Julia

Lovar du att vara ärlig? Nej men kan försöka..
Du heter: Johanna
Smeknamn: Johanna (?) Nej men kärt barn har många namn :)
Låt som spelas när du är ledsen sörjer? Lonestar - Amazed / Jason Mraz - beatiful mess
Beroende av: Cigaretter, va social, Bleach och telefon.
Vem behöver du mest just nu: Mamma och Pappa
Vad tror folk om dig? Don´t give a shit.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende.
Vad säger du för att imponera på någon? Behöver jag inte göra.
Hur imponerar man på dig? Vet inte, bara och testa.
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt ofta det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: haha. tråkig då :D
Var bor du? I ett hus, i en skog, brevid en väg.
Trivs du där: Klart jag gör, men saknar och ha 2 min till allt. Äger du några converse: Njae, jag har ett par DC-skor som ser ut som converse.
Vad har du för mobil operatör: Telia, of course
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej verkligen inte.
Nästa mål i ditt liv: Vara självständig igen och kanske denna gånger mer än 8 månader(?)
Hur svarar du i mobilen: Någon man känner så "neej" någon annan "Johanna"
Vem ringde du senast? Nicklas.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var en massa. Antal timmar sömn inatt: 11 timmar.
Sov du ensam: Nästan, Qenzo sover ju med mig
Brukar du komma i tid: Oftast, så länge de inte är något speciellt.
När mår du bra: När jag är bland folk jag tycker om eller har mycket pengar.
När blev du fotad senast: Den där lördagen hemma hos Linda när Tobbe hade skidhjälm och ostbågar :P
Hur känner du dig nu: Trött, irriterad och har sjukt ont.
Vanligaste färg på dina kläder: Allt från Svart till pastel :)
Vad tycker du om fötter: Mina fötter (?)
Vad saknar du: Min lägenhet, pengar och vännerna
Hade du en bra kväll igår: Joda, bortsett från att Färjestad åkte på storstryk av HV71..
Favorit dryck på morgonen: Kaffe all time.
Rakar du benen: Eh, ja självklarhet.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
runt typ 22-00 beror på hur trött jag är.
Är du blyg? Nej inte direkt, vissa sitatuioner kanske.
Sysslar du med någon idrott: nja, jag är ute och går och hade tänkt och köpa gymkort när jag får pengar igen.
Vill du hellre ha mail än brev: Nej inte direkt, annars kommer det ju bara räkningar så kan vara kul med något annat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut! Been there.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gör helikoptern och ha sex.
Är du nöjd med ditt liv: Nej långt ifrån.
Är du bortskämd: nej verkligen inte
Vad gör du i morgon: Funderar på vad som är värt att göra under helgen.
Vad är det värsta du vet? Tröga människor och pensionärer när man ska handla.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Med min förra lön så säkert 1000:- i veckan på ingenting..
Vad behöver du just nu? Sommar och jobb.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen alls.
Vad längtar du till? Sommaren samt båt-, vattenskoteråkandet med allt där till. Underbart!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo det har jag..
Vad använder du för shampoo? Sunsilk alla gånger.
Vad är det finaste du fått? En andra chans.
En speciell dag du minns: 070803, en dag jag aldrig kommer glömma. Hur gammal är du: 19 men fyller 20 inom en månad.
Tycker du om någon just nu: No one speciel in my heart
Om fem månader: Är det snart vinter igen.
Du samlar på: Kläder och onödigt mycket prylar.
Gröna eller röda äppeln: Mest röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pappa <3
Gillar du golf: Hade varit kul och testa
Vilken tid gick du upp idag: halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Javisst
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Jag ska knapra piller och tycka synd om mig själv samtidigt som jag kollar på Bleach.
Är det okej att gråta: Ja så länge det inte är offentligt.
När grät du senast: Torsdags förra veckan.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej det gör andra åt mig :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Placera i fonder och aktier.
Bär du glasögon eller linser: Har glasögon när jag kör bil eller kollar tv..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Endel saker ja.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på, 10 eller 11.
Har du piercing: Ja, 3 som jag gjort själv.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Ibland händer det men tycker det är härligare och sola ute :)
Är du bra på att laga mat: Ja, min mat är ju omtalad :)
Gillar du att dansa: Inte speciellt myckt för det längre.
Är du flygrädd: Nej inte direkt.
Hur vig är du: Smidig som en gravid konteiner :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa eller Loka.
Vilken är din favoritglass: Isglass eller kulglass.
Tror du på ett liv efter döden: Tror inte på något egentligen.
Tycker du om sushi: Absolut, men wasabin är lite för stark för min smak.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: nej, det är ju kul :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och, det beror på vad man ska göra.
Vilken ögonfärg har du: Blå med lite grönt och brunt i.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: Nej, men jag biter däremot på nagelbanden. Röker du: Ja, den enda lasten jag har.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker motionera lite varje dag.
Senaste låt du hörde: E.M.D - vad den nu heter.
Vad gör du på helgerna: Är med familjen eller vänner.

Inga kommentarer: