april 08, 2009

En ny dag

Trots att det regnar idag så har jag varit ute och sprungit imorse, då var det iallafall uppehåll så det var skönt att inte se ut som en dränkt katt när man kom hem, fast jag var ju helt svett så det såg ut som jag duschat i regn.
Nu på morgonen har jag även hunnit med och skjutsa julia til lskolan och pappa till bussen, duscha, göra mig fin, vara på arbetsförmedlingen och nu snart tänkte jag åka till karlstad. Men först är det dags för både frukost och lunch, 350 kcal med pasta och skinksås. Har sedan mars gått ner ca. 2 kg, Underbart! nu fattas det bara 10 kg till som ska bort, och det ska bort innan badsäsongen är här även om det behövs en fettsugning *hehe*

Men det blir faktiskt mer kcal idag än igår eftersom jag ska ut och äta sen, men det får nog bli en sallad utan dressing och så självklart en ramlösa.

Nej nu ska jag äta lite och kolla lite på facebook igen.

Tack det var ett uppvaknande som jag behövde.

Inga kommentarer: