december 21, 2008

We dont celebrate sundays

En mycket bra låt med Hardcore superstar.

Men nu är det bara två dagar på jobbet och sen är det jul.
Mamma och pappa kommer faktiskt och hämtar mig på tisdag om inte vädret tillåter mig att åka med sommar däck till kristinehamn så att jag kanske kan sälja bilen(?) Måste kolla det imorgon och även kolla uppdateringar på vädret. Känns lite konstigt och inte fira jul med Jonas i fjol, men vi var tillsammans förra året så jag tror nog att vi klarar oss utan varandra i år.
Har ännu inte ordnat Jonas julklapp men det får jag göra på julaftonsmorgonen så det är klart till juldagen när det är middag hos Ingrid och julklapps utdelning från min sida. Hoppas att dom blir nöjda med sina julklappar!

Dom senaste dagarna har varit helt perfekta! Inget smågnabb eller så, utan bara busat, skojat, gett och fått kärlek som är bortom allt annat, helt underbart!

Linn åker till Lund imorgon :( Vem ska jag busa med på jobbet?
Hoppas du får det bra!



Love you looong time my sweetie pie*


Over and out

Inga kommentarer: