november 16, 2008

Söndag

Och så var det söndag igen.

Smärta är ingen illusion
Jag har fortfarande grymt ont och jag förstår inte varför. Jag tar min sista sjukdag imorgon så jag måste ringa läkaren imorgon och kolla om det är meningen att man ska behöva ha såhär ont eller om jag kan göra något åt det..
Börjar bli väldigt irriterande att det inte kan gå över så att jag kan bli som vanligt igen och orka med saker och ting.

Har även bestämt åt Jonas och Tomas att dom ska börja städa imorgon så att det blir fräscht igen. just nu är känns det som om det ligger dammråttor lite varstans, men det kanske är jag som överreagerar som vanligt med.
Måste även hem till min lägenhet nu snart och diska, städa, m.m.. allt sådant som jag inte orkat under denna perioden.
Men Jonas sa att han skulle hjäla mig så vi får se när vi tar oss tid till min lägenhet. Just nu vill jag flytta igen, men vart...
Vill så gärna ha en radhus lägenhet som är ledig, men det är för dyr och för stor för bara mig. Synd.




Julen, hur gör man?
Det funderade jag även på igår, men jag trodde inte att jag skulle få frågan idag av Monica som ville veta på ett ungefär hur många det är som ska vara hos henne under julafton. Den enda chansen till att få vara hos mamma och pappa under jul är om jag kan få fram ett par vinterdäck tills dess som inte kostar skjortan. Man måste ju ha julklappar till alla också.
Jag har ett par julklappar som är avklarade redan nu, även om jag inte har införskaffat dom så vet jag iaf vad jag ska köpa. Men svärmor önskar sig en ulltröja och en juice press. Men det får ju inte blir för dyra julklappar heller eftersom att det är många som ska ha det iår. det är nog det värsta när man är tillsammans med någon, att dennes familj också ska ha julklappar.

Men jag har iallafall talat om för mina föräldrar att det blir inga exklusiva julklappar som förra året när jag köpte t.ex en tröjja till min ena syster för 800:- eller Jonas julklappar som gick på nära 2000:- FÖR DYRT! Men han är ju trots allt min älskling och han förtjänar bara det bästa.




Annars..
För övrigt så har nog denna helgen varit den bästa helgen på väldigt länge, jag och Jonas har umgåtts hela helgen (bortsett från när han har suttit framför datorn) men det gör mig inget eftersom att vi hade ändå gjort vettiga saker ihop, typ titta på film och mysa i soffan.
Tänk att man kan blir sådär sjukt förälskad i samma människa med samma känsla även efter drygt 1 ½ år.
Han är trots våra dispyter och bråk min Prins!


I´m sorry
Vi var och handlade igår tror jag att det var och jag måste bara säga förlåt till Linzoor som var på parkeringen när vi kom dit. Jag hade så ont och var inte mig själv, det var verkligen inte meningen och vara så dryg/otrevlig som jag tror att jag var!
Lite dåsig i huvudet tillsammans med en magsmärta som heter duga så fungerar man inte så bra ihop med andra. FÖRLÅT!


Nej nu tror jag inte att det finns något vettigt kvar och skriva så nu ska jag lägga mig i soffan med en film och tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer: