november 18, 2008

Once again

Samma sak igen, jag fattar inte vad jag gör för fel.

Infektion igen, käkar tre olika tabletter om dagen nu. 2 st antibiotika och en smärtstillande.
Vill bara att det ska gå över nu så jag kan på jobba igen! Saknar allihop! Nu känns det som om jag har glömt allt vad teknik heter, måste försöka läsa ikapp lite så att jag inte är jätte mycket efter när jag kommer tillbaka. Det kommer nog ta en timme och läsa igenom alla mail jag har fått på jobbet också, sen ska man ju komma ihåg och veta vad man ska göra med de olika sakerna.

Jag har iallafall försökt och tvätta lite, så nu är det snart klart, en maskin kvar som Jonas kommer få hjälpa mig och hänga upp. Orkar ingenting längre, det är jobbet när man knappt kan ta sig uppför trappan utan att bli svimfärdig. Är dåsig hela tiden och jag har så himla ont i höften så jag kan knappt röra mig. Men som sagt att jag hoppas att det blir bättre nu så att jag kan gå tillbaka.

Förövrigt så är det bara en vecka kvar innan vi får pengar, alltid lika uppskattat! Men denna månaden blir inte roligare då det ska betalas räkningar, köpas mat och framför allt alla dessa julklappar, satt och försökte komma på vad jag ska köpa till Jonas den här julen.. jag har inte råd med samma utsvävningar jag gjorde förra julen till honom. Första tanken var en hotell- eller spa weekend, men sen kollade jag lite på vad det kostar och upptäckte det att isådanafall är det bara Jonas som får någon julklapp. Det är dyrt, HJÄLP MIG!
Han är ju trots allt min älskling som bara förtjänar det bästa. Med en kräsen pojkvän blir det även svårare att komma på vad man ska köpa.

Älskling <3

Inga kommentarer: