november 15, 2008

Lördag

Nu är det lördag igen, undra vart fredagen tog vägen, den bara rusade förbi..

Satt även och pratade med mamma och pappa igår, det var skönt! Älskar dom!
Har även frågat Julia om hon har lust och hälsa på den 28:e. Hade varit roligt med lite quality time together. Men vi får se hur det går med det, hade även varit roligt om Sofia och Anders kunde komma och hälsa på. Men jag förstår att det är tufft för dom just nu.

Igår hade jag även 36,6 när jag kollade.
Idag ligger jag på 37,4 så jag hoppas att det inte går upp mer.
Ska nog ta måndagen hemma också, känns som att det är på bättringsvägen, men jag vill inte riskera något.

Pratade även med mamma igår om jul, vart ska aj gvara, hur länge, hur ska jag ta mig dit, vill Jonas vara med, vad ska man köpa.. jul, jul, denna förbaskade jul...
Jag jobbar ju den 23:e så då åker jag hem till Kristinehamn den 24:e och umgås med familjen, så långt är det nog planerat.. Kommer säkert hinna ändra mig ett par gånger innan julafton kommer, men det hade varit så roligt om Jonas kunde följa med upp. Men det brukar ju alltid lösa sig på något bra sätt. Undra vad man ska ha på sig, jaja, problem som inte behöver lösas nu.

Jonas ska till Bill och Ida idag och hjälpa dom med deras dator så jag funderar på om jag ska passa på och åka till lägenheten och försöka städa undan lite, jag har inte diskat på 2 veckor, men så haf jag inte varit där sen dess heller så jag har inte lidit av det speciellt mycket, men nu börjar det tära på mig att jag vet att det finns där.. Måste verkligen ta tag i saker och ting nu.
Känns även som jag har glömt allting jag har lärt mig på jobbet nu de här veckorna jag har gått hemma. Men jag tror inte att jag hade klarat av att gå hemma om det inte hade varit för Jonas som funntis där. han är så söt, inte ens när man orkar göra nyponsoppa själv så gör han det åt mig. Han är för underbar. (Love you honey)

Nej nu är det dags att ta tabletter igen, börjar även få ont av att sitta upprätt sådär.

Hade bra!

Inga kommentarer: