maj 27, 2011

Nu är det över

Äntligen är bindningstiden slut på mitt j*vla mobila bredband och vi har beställt nytt bredband som kommer fungera utan att det kopplar ner, kopplar från och startar om..

Inget är omöjligt, iallafall inte nu när jag har kladdat på mig mascara utan kladd med en liten bebis på armen, ingen liten bebis för nu väger han ändå nära 8 kg och är 6 månader och 23 dagar. Häromdagen fick han sina första loafers, svart/grå-rutiga. En helt ny garderob i size 74 och en ny jacka så nu är han snyggaste ungen i hela stan!
Får ta bilder och lägga in när orken hälsar på mig.

Min lilla pärla kan stå upp själv men än ås länge verkar det som om han är närmare att börja gå än krypa, han nästan ålar sig fram och rullar till sitt mål. Idag lyckades han välta en stor blomma över sig när han på 2 sec hann från babygymmet till blomman. Ändå var han bevakad hela tiden tills jag vände ryggen till i inte ens 2 sec.
Min fina Douglas har även börjat titta till Alexander när han gråter eller bara låter.


Jobbar under hela helgen och till veckan är det dags för promenad med Victoria och hennes Tuva, möte med banken, tatuering och en massa annat roligt!

På söndag är det även Mors-Dag, vi har väl inte firat den något speciellt i min familj mer än att man grattar och äter tårta men Peters familj firar stort så imorgon blir det middag med trevligt sällskap! Så på söndag åker vi till min familj och visar min mamma hur mycket hon betyder för mig. Under tiden tänkte jag att vi skulle hinna städa hemma samtidigt som det ska grejas ute ochPeter ska göra klart Mc:n så vi kan åka. Det blir en fartfylld helg med andra ord!


Nu blir det off en stund. See y soon.

Inga kommentarer: