september 05, 2010

Life is life

Det kan inte bli bättre än såhär!

Tillbringat några timmar i Filipstad på Oxhälja marknaden med mitt hjärta och jag förstår inte hur skötno hcroligt det kan vara att hålla hand och bara promenera runt, titta och skratta ihop som bara vi kan. Känslan av lycka stiger mig ibland till öronen.

Har hälsat på far idag också och lämnat lite smått och gott från marknaden.
Sedan påbörjades maten och "mmmm" så gott det var med riktigt hemmagjord Lasagne med en riktigt hemmagjord vitkålssallad. Smaskigt! Nu ska vi snart kika på MotoGP och sen blir det att titta på "Robin Hood", får se om den är bra eller om jag somnar.

"Du är den bästa kocken."
" -Nej, bara den bästa flickvännen"



Den lille har nu börjat protestera för att jag alltid lyckas äta lite för mycket så hela magen är stenhård för att det är lite trängre nu än innan jag åt.
Blir bara större och större men inga bristningar eller bekymmer så jag är nöjd! Hoppas allt fortsätter lika smidigt som det gjort hittills.

I couldn´t care less.

Nu ska jag inta soffläge och luta mig tillbaka på Peter samtidigt som man kan få lite pill på magen. Dé é Kärlek dé!



Ciao
Johanna

Inga kommentarer: