september 01, 2010

"Jag skrattar faran rätt i ansiktet.. Hahaha"


Vem kom på idén att ha cancer i chipsen? Det har ju aldrig varit där förut.



Nu ska det göras iordning för en tripp till lilla söta M för lite fika och mycket skvaller! Skönt att hon kan ta sig tid för mig från jobbet!



Babyskyddet trillar heller inte in förrän om en vecka eller två då det blivit missförstånd och de trodde att jag skulle hämta den samtidigt som vagnen(?) 20 okt, vad tänkte de med då? Ska ju hinna få fast den och se till så att allt är så klart som det bara går. Då kan jag ju inte hämta babyskyddet 2 veckor innan beräknad förlossning, vad händer om denna lilla parvel bestämmer sig för att komma tidigare, då tar vi oss inte hem. Inte smart, inte smart!

Kan man säga annat än att tiden rullar iväg fortare än någonsin nu. Känns som bara nån månad sedan jag låg och kräktes i min gamla lägenhet medans jag idag mår toppen och bor ju med mitt hjärta igen! Love it! Idag är det även 5 månader sedan Elmia, en minnesvärd helg som satte sina spår. Ångrar inte att jag åkte, det bästa beslutet jag fattat på väldigt länge.
Men bara 24 dagar kvar till dagen då allt började för precis ett år sedan, tänk vad tiden springer iväg. Trots det känns det som vi hållt ihop i 10 år nu. Det bli inte mycket bättre än såhär.

Nej, M väntar och dags att lägga på ett kol.


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: