augusti 20, 2010

Renovering.

Efter en het diskussion igår så bestämde jag mig för att visa att jag kan också!
Och detta projekt är mitt seriösaste på länge bara för att visa att jag kan minsann!

Det jag inte hade räknat med var spackling och slipning om vartannat i lite drygt 8 timmar (med torktider) eller måla en vända, vänta 4 timmar.. det var då jag gav upp och åkte hem. Men idag ska jag tillbaka och måla gång nummer 2 sedan vänta 20 timmar för att måla en sista gång.

Ska tapetsera och klippa/klistra lite med tänkte jag, känner ett grymt sug på att vara lite kreativ.
Bilder kommer komma på mit otroligt seriösa projekt!

Det är väl inget bra som har lite dåligt med sig och det är väl att jag har sjukt ont i höften och svanken samt höger axel. Men jag tänker inte ge upp för lite smärta, vilar någon extra timme idag bara. Avnjuter frukost hemma och lite kel i soffan i ett försök till att inte göra tofflor av Douglas som just nu mer eller mindre är en odåga hela tiden. Men det hoppas jag försvinner när trotsen släpper på honom.

Lay back and relax, take it easy. No stress.


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: