augusti 18, 2010

Konstig..

Känns konstigt i kroppen, känns mer eller mindre som om jag har blodtrycksfall hela tiden. Är tung i huvudet och det är jobbigt att andas samtidigt som fokusen försvinner med jämna mellanrum. Kallsvettas och mår nästan lite illa.
Allt kom efter kontrollen hos barnmorskan. 28+5 och allt såg bra ut, även blodtrycket hade blivit mer stabilt. Magen växer med rask takt och nu känns det lite mer som bebisen börjar växa in i storleken på den.

Nåväl, har tillbringat mer eller mindre av lunchen att googla runt på olika kliniker och nästa steg blir till att boka tid men det får vänta tills hjärtat kommer hem så han har något och säga till om också. Har även skickar länkar till han nu när han är på jobbet så att jag inte ska glömma bort och visa honom det. Oj, nu har herrn det inte lätt. Är mer eller mindre överkär och närhetsbehovet är stort kan jag lova! Det blir väl så när man forfarande är förälskad i sin karl.

Tror nog att jag ska åka hem till mig nu och vila en stund, mår verkligen inte hundra tyvärr. Jag plockade ordning och dammsög iallafall innan jag åkte hemifrån så det är snyggt och prydligt hemma! Åker nog förbi och handlar lite lätt till maten ikväll också. Bröd och tomater är allt som krävs, otroligt bra! Fast jag måste erkänna att en pizza eller något annat flöt hade suttit fint ikväll tillsammans med en film. Känner inte för att göra ett skit men jag vet att jag måste, MÅSTE, leta fram betyg och intyg från de senaste 5 åren och jag har en svag känsla av att jag faktiskt vet vart de kan vara men sånt ska man inte ta för givet eftersom begreppet "någonstans" kan vara på så många olika ställen.

Det ligger i en pärm, i en påse, i en sopsäck (eller var det kartong?) Men vilken utav alla som finns i källaren?


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: