augusti 20, 2010

Facebook

Nu slog det mig vad Facebook beroende man har blivit när man sitter och läser blogg efter blogg och letar efter en "like-button". Det vore ju ioch för sig ganska bra för då kan man ju gilla inlägget man läst utan att behöva kommentera men det är alltid roligt med en kommentar.

Sitter och väntar på bilder på min renovering som är nästintill klar men kunde inte hålla mig längre med att hålla det hemligt så jag tog några kort med mamsens systemkamera och väntar just nu på att pappa ska maila över dom så jag kan lägga upp före och efter bilder.


Johanna är så nöjd över sitt seriösa projekt!

(Till och med min pappa tyckte det var fint och föreslog att jag skulle gjort något liknande till min mamma. Visst blev det bra ändå mamma?
Man ska inte alltid lyssna på vad andra säger eller hur. )


Sitter även och funderar på vad vi ska äta ikväll men jag har inte kommit på det än och jag får inte någon inspiration från min älskade sambo heller som bara säger att "det spelar ingen roll, allt blir gott när du gör det". Hursom så hade jag nog behövt och handla typ lök och creme fraiche.. det är ju faktiskt standard i min mat och soya förstås.
Fast hemmagjord pizza hade ju faktiskt inte varit helt fel med lite makrill, kyckling, champinjoner, paprika, lök, färska tomater och vitlökssås... Nej nu börjar snålvattnet rinna så måste komma på vad vi ska äta ganska omgående och handla lite (?)


Bilder kommer så fort jag har fått dom!

Inga kommentarer: