juli 03, 2010

nästan 30

Så har det var på gränsen till 30 grader varmt idag, på tok för gravid tjocka Johanna.
Men jag lyckades ändå ta mig i vattnet utan att förfrysa och det var underbart att få svalka av sig lite. Har umgåtts med La Familia i princip hela dagen, men nu på kvällen blev det en film och somna i soffan med hjärtat! Lika trötta båda två och det är så typiskt att nu när jag tänkte lägga mig på riktigt så sätter våran lilla crossåkare igång, inte så hårt som han brukar.

Varmt som attan och grymt ont i både nacke och fötter, slitsamt att vara hurtig.

Jag vet inte riktigt vad folk tror men jag har slutat bry mig, lägger inte ner energin på sånt trams.
Snart är det över och jag kunde inte vara gladare.

Få saker gör mig lycklig, men det är de rätta sakerna som sker dagligen som gör att jag aldrig kommer kunna känna den lyckan igen. Det märks så väl när man värdesätter olika saker.
Kärleken kommer jag alltid sätta i första rummet för ingen kan få mig att må så bra som Han med stort H! Kommer stå vid din sida i alla lägen, ingen kan älska dig mer än vad jag älskar Dig!


Hela min familj betyder så otroligt mycket för mig, att visa uppskattning och kärlek kan betyda mer än 1000 ord. Familjen Wikstrand är blandad med olika typer av människor men man kan inte göra annat än att tycka om var och en för vad de är.
Snart kommer det en ny del i familjen som kommer förlänga och stärka bandet ytterligare.



Ciao
Johanna

Inga kommentarer: