juli 04, 2010

True or False

A wunderful day surronded by people that means everything to me.
A wunderful day with all the great thing i only could wish for in life.


Till slut slog drömmen in och den släpper jag aldrig taget om.


Om en vecka så kommer både jag och min karl vara lite deprimerade samtidigt som jag vet att jag kommer vara överlycklig eftersom det är semester sen! Imorgon är det sista måndagen på flera veckor som jag kommer behöva sysselsätta mig själv. Skönt skönt skönt!

Men de här dagarna som kommer innan vi intar sviten och glassar på fester med Hummer H2 så kommer det vara full rulle.. Det ska packas, städas, tvättas, ringas samtal men sen ska det förhoppningsvis vara klart för avresa!
Kan knappt bärga mig, är så taggad så jag tror jag går av på mitten. Kommer ha både bilder och historier från den här resan när vi kommer hem!


Checklista: * Tvätta det sista * Bädda rent * Diska * Städa * Packa * Ringa Magasinet * Packa åt pojkarna * Lämna pojkarna * Packa in oss i bilen * Just go! *




Ärlighet varar längst och kärleken består.
Uppskatta det du har för en dag kan det raseras.






Ciao
Johanna

1 kommentar:

mamman sa...

Ha en skön helg!
kram mamma