juli 27, 2010

Bara 3 dagar kvar

Sen är det dags för helg och det är efterlängtat. Gått 2 dagar in i jobbet och vad kan jag säga.. Borde finnas någon form av OB tillägg för träliga kollegor. Men det är inget jag orkar bry mig om nu, bara 8 dagar kvar och det kommer gå fort om inget krånglar.
Fint med både tjänstebil och telefon. Egna nycklar överallt och fint med en ordentlig lön.


Är helt slut i både kropp och själ. Har en liten en som är otroligt billig och en stor en som är mer än underbar. Orkar inte riktigt med fyrbenta krabater som gnäller just nu. Sån huvudvärk och sån ångest.

"Tofflor någon?? Dom är gratis"


Imorgon blir det en tur til BVC och sen ytterligare en dag på jobbet.
Nu får det vara nog, i slutet av veckan vill jag faktiskt veta! Är trött på att behöva vänta.
Humöret har gått upp och ner, mer än vanligt och jag vet ju vem/vilka som blir lidande, avskyr mig själv för det men det är inget jag kan göra något åt. Känner mig hopplöst misslyckad från gång till gång och idag är väl en av de dagarna. Så nu ska jag sluta klaga och sova lite istället så jag kan vakna imorgon och förhoppningsvis känna mig lika lycklig som jag faktiskt är.


Finns det något där som inte vill släppa taget om mig..kommer jag någonsin kunna springa från det förflutna innan det kommer ikapp än en gång eller är det bara att gilla läget och ta det som det kommer.. En känsla av olust och illvilja kryper sakta över och en gång till ser jag mitt liv blicka hastigt förbi innan det till slut svartnar.
Tusen ord blir till en berättelse.


Vore dumt att ens försöka eftersom du är värd mindre än mitt tåludd.

Oh nej nu räcker det med otydligt skrivna meningar. Orkar inte ens försöka tänka ordentligt.

Ciao
Johanna

Inga kommentarer: