juli 10, 2010

Rösta

Så nu sådär en dag försent har jag kommit på att jag glömt och skriva hur ni röstar på Peters Starholk. Skicka TTELA mellanslag WM mellanslag 11 till 72001.

Alltså:
TTELA WM 11 till 72001


Idag har jag faktiskt även hunnit med en tur till Mellerud där söta Karolina, Linn och tanten håller hus och ger mig det jag behöver i skvallerväg. Älska små städer som man kan gotta sig i alla andras hemligheter som gör att man kan njuta av sitt eget liv. Gillar det mycket så nu klarar jag mig nog ett par månader till innan det är dags att försöka ta en tur igen.
Var helt slut när jag kom tillbaka från byn och trodde nästan jag skulle kollapsa utefter vägen men det gick bra hela vägen till hotellet för att byta skor eftersom Johanna inte lär sig att man kan få skavsår av snygga skor. Foppa-tofflor fick det bli under resten av mässan. Träffade Team Ice Top och vilka trevliga människor men oj så jobbigt det är och lyssna på engelska med en lätt touch av finska. Men det borde bli bättre resten av kvällen för nu ska här duschas, göras snygg med klänning och högklackat för en kväll med trevligt sällskap. Får se om det finns ork till Lipz eller om det blir den utpekade festen som hägrar ikväll.


En spännande dag och nya tag krävs inför morgondagen.
Kärlek till Fam Wikstrand! Längtar så efter min lille men vet att han har det bra!

Ciao
Johanna

Inga kommentarer: