juni 15, 2010

Love is in the air

Grymt sugen nu. Kanske skulle ha gjort ett ryck medans motivationen finns.

Det absolut bästa som finns är att få somna i sin älskades armar natt efter natt, sen har vi ju det näst bästa, att få krypa över till hans sida och sno hans kudde är han måste till jobbet. Vad kan jag säga, det är underbart!

Men det är samtidigt helt underbart när han kommer hem igen, när man får den där otroliga kramen som säger mer än tusen ord.
Eller känslan av att kunna få den där kramen när jag är lite ledsen, den där kramen som det ibland känns som att han skulle kunna lösa världens krig med just en sådan kram.

Det är min älskling, som finns där genom allt och som vet vad jag tänker och känner utan en massa krångel.

Tiden går så himla fort nuförtiden, kändes som de två senaste månaderna har stått helt stilla. En ny nyförälskelse som fortfarande håller i sig och för varje dag som går är det inte bara magen som växer sig större utan även min kärlek till Peter (igen)!
Vädret gör inte min kärlekskänsla bättre, riktigt sommarväder, kärleken flödar åt alla håll och jag vill så gärna skrika ut all min kärlek så hela världen kan få se hur lyckliga vi är.



Magiskt!


Dags att åka till mor och far sedan till AF och sen ska det städas tänkte jag, om jag inte åker till kga och hälsar på mitt hjärta i samma veva som jag tar maxi. We´ll see.


Ciao
Johanna



Inga kommentarer: