juni 29, 2010

I guess

Hur mycket kan man sakna en person innan det blir skadligt för själen?

Hade en tvist igår men det är ingenting som inte går att lösa, lite tid ifrån och livet är toppen när man kan komma hem, krypa ner i armarna på den man älskar och bara känna hur all kärlek sprudlar. Men man kan inte sluta fundera på det som faktiskt gick genom huvudet igår kväll.. Hade inte det varit den lättaste utvägen, slippe ångesten och stressen. Men samtidigt när jag ser i hans vackra ögon finns det inget som skulle kunna få mig att byta bort den känslan jag har när han tittar på mig med sina rådjursögon som fullkomligt skriker att han älskar mig.

Ömsesidig kärlek är underbart! Kärlek är underbar!


Nu har våran lilla börjat sparka och slåss otroligt mycket, det går i perioder men inatt var det väldigt jobbigt, låg vaken en timme för att han tyckte det var dags att träna lite cross sådär mitt i natten. Men det är ganska mysigt och veta att det faktiskt finns något där inne och att det inte bara är jag som är tjock, det hade varit jobbigt.
Men jag har faktiskt varit ute och gått varenda dag, även om det inte blir så långt jämt.
Jag tänker inte vara en av de som förblir tjocka efter de har fått barn.. Jag ska tillbaka till min snygga rumpa innan 2011 är slut.





So long.


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: