juni 28, 2010

8 dagar kvar!

Nu börjar det närma sig med stormsteg och jag hade faktiskt inte en aning om att tiden kunde gå såhär fort. Kändes som bara några dagar sedan förra månadens räkningar skulle vara betalda och nu är det dags igen.
Men vad väntar man sig när det ska betalas varje månad.

Inga problem det löser vi tillsammans eftersom vi är lyckligare än alla och inget hinder är för stort för oss. We will manage!

Tänk att midsommar nu är förbi, kom vi inte nyss hem från Thailand?
Men helgen har helt klart varit trevlig även om fredags kvällen tillbringades i soffan med en sådär bra film, tur att maten och sällskapet gjorde kvällen toppen. Hela helgen har jag haft de jag älskar mest närmast och inte behövt och oroa mig för de där falska typerna som titt som tätt smyger sig på.
Jag klarar mig väldigt bra utan både falska människor och all denna negativa energin, åh så fjantigt, jag har vettigare saker att ödsla min tid på.


Men nu känns det som om det klarnar desto mer, onsdag bär det av igen och tror nog vi båda är spända på vad som kan gömma sig där. Blir vi besvikna så får man försöka igen vid ett annat tillfället, finns ändå inget som kan få mig så besviken så jag skulle ångra mig. 'Jag vill'
Trodde aldrig att jag skulle ha min framtid så uppstakad som den är nu, vet precis vart jag befinner mig om 2 år, kanske även om 5. Livet har aldrig känts så påtagligt som det gör just nu, klart allt har svackor men de är så små så de märks inte.
Jag ska inte ge upp för drömmen har äntligen kommit till mig och besannats!

Förkrossad, Förpassad, Förälskad




Love is the only truth we now about







Ciao
Johanna

2 kommentarer:

mamma sa...

hej!
Länge sen jag tittade in! Trodde nästan att jag hade kommit fel, sidan såg annorlunda ut.
Så roligt att vi ses så ofta<3
Kramar mamma

Johanna sa...

Skönt med en förändring ibland :)
Det tycker jag/vi med! Känns nästan som det blir för ofta så ni tröttnar på att ha oss springandes där för jämnan, vänta ni bara tills vi har våran semster, då kommer gräsmattan vara occuperad av två stora monster, en farbror och så en väldigt tjock en :)

Kram <3