februari 18, 2010

Sen onsdagsnatt

Kul det är och se någon lycklig, man kan inte sluta le för att någon annan kan vara lycklig. Hade inte kunnat önska mig mer här i livet.

Idag har vi varit och ätit på Kings, fikat på Som hemma. Är så skönt och kunna ha ett litet gäng som umgås och där alla kommer bra överens.

Fick besök av min lillasyster idag, hon kom för att lämna lite grejer och hämta min extranyckel(eller ja, hon fick mina nycklar så tog jag extra nyckeln eftersom dörren kan vara trög). Jag bjöd henne på fika, det blev smoothie, shake och muffin. Goooot!

Sedan missade hon bussen så det var bara att vända på hållplatsen och gå in i värmen igen, men passade in nästa buss så det var bra. När jag sett till att hon kom på bussen ordentligt så kikade jag in på Kings hos Jenny, hon hade fullt upp så jag gick in till Wictoria och gav söt en puss och pratade lite innan jag försökte gång på gång att ta mig tillbaka till lägenheten där Douglas väntade så fint, han är helt underbar, sköter sig exemplariskt. Min Duktiga lilla pojke*

Nej nu ska jag faktiskt ta och försöka kolla färdigt på Bleach filmen nummer 3 och sedan förhoppningsvis kunna somna..
Saknar min mamma och pappa otroligt mycket, ska bli skönt och få träffa dom igen*
Imorgon har jag dessutom avtalat en sista minuten tid med Marielle på Stråt för att korta ner mina naglar eftersom jag ska börja "jobba" på Kings på lördag, det är mer ett prova på men naglarna måste bort trots det. Lite synd eftersom jag gjorde nya naglar i fredags. Det var 900:- till onödan (eller egentligen inte).
Sedan klockan 18 är det dags för personalmöte med "Black Jacken", får se vad det handlar om denna gången. Ska även ringa kontoret i Stockholm imorgon och kolla på vad det var för jobb de hade i Örebro nu under mars.

Ahwell, mer information blir det imorgon om jag hittar tiden eller orken att blogga.

Ta hand om er allihop. Sov gott!

Inga kommentarer: