februari 18, 2010

Underbara Marielle



Så har man åter kommit in i värmen efter en hektisk lunch.

Fick ju kasta mig in till Marielle på Stråt (www.strat.se) igår för att boka en tid för att korta ner naglarna eftersom jag nu ska börja provjobba på Kings här i Karlskoga på lördag. Pålitliga Marielle tog sig tid idag på lunchen och kortade ner naglarna.

Före:



Efter:




Marielle använde ett riktigt hett rött nagellack frå OPI för att dölja de gamla topparna.






Och så tänkte jag även att nu när jag ändå lägger ut så många bilder så ska jag lägga ut ite kort från gårdagens fika med min lillasyster som var i Karlskoga och hälsade på.



Chokladmuffins, Vanilj Shake och Hallon Smoothie
Jag tog enbart hallon smoothien för jag kände inte att jag hade det där direkta sötsuget.
Men oj så gott det var! "Som Hemma" i Karlskoga är att rekommendera.


Nu ska jag och Douglas lägga oss och vila en stund för sen ska jag på personalmöte och seare åka hem till Kristinehamn igen och umgås med min lillasyster.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gullig du är!!! Hoppas att det funkar bra på jobbet med de korta naglarna! Ha det gott, och ta hand om varandra, kram Marielle