februari 15, 2010

Måndag



Igår var det alla hjärtans dag och jag tillbringade den tillsammans med mina två hjärtan, Douglas och Mikée*
En underbart mysig dag med god mat och hallonpaj stod på listan och oj vilket lyckat resultat. Idag har det inte gått i många knop, var iväg till Marielle på Stråt, http://www.strat.se, för att fixa till min ringfinger nagel på höger handen och det var inte varmt ute imorse när jag tog på mig jackan och knallade iväg runt halv 9 för att inte komma försent denna gången. Bilder kommer tidsnog, ha tålamod gott folk. Det tog inte mer än 30 min (och då blev det massa prat med) innan det var dags att gå tillbaka till en varm och mysig lägenhet där båda mina små söta låg och höll sängen varm åt mig.
Gosade ner mig under täcket med sötsakerna och började kolla på Bleach Movie nr 3 men hann väl bara titta 15-20 minuter innan jag stensomnade och sen var det bara till att kasta sig i duschen för att gå iväg och äta lunch med Mikée, Malin och Romeo. Mötte upp Jenny efter hon slutat och tillbaka till Mikée för att nörda lite Mario Kart på WII. Jösses, vilket liv det blir när vi försöker slå varandra.



Nu ligger Douglas och sover i fotöljen, Romeo ligger och halvsover i soffan och Mikée sitter och spelar Mario Kart än för att försöka låsa upp nya saker. Jenny skulle nog komma tillbaka med sin hund lite senare, hoppas det går bra med både Douglas och Mikée. Nu är det min tur att spela lite och få vara den nörd jag är egentligen är.

Nu springer alla ifrån mig så det blir skönt att ingen ser hur arg jag kommer bli på spelet när jag förlorar. Ha en toppen kväll alla!


Ciao
Johanna

Inga kommentarer: