februari 13, 2010

Jobb

Sådär, då var sminket fixat och nu ska arbetskläderna på, både jag och sweetheart håller på och göra oss iordning för att jobba ikväll, han på Wictoria (http://www.wictoria.se) i Karlskoga som ikväll har UV-party, Let your self glow*
Jag är på Biljarden, Kristinehamns största sportbar. Känner mig inte direkt motiverad ikväll tyvärr, men det kommer nog när jag kommer på plats sen, pengar är alltid pengar.

Ingen hundvakt åt Douglas heller så han blir hemma medans jag jobbar, men jag ska ta en promenad med honom innan jag börjar jobba så är han trött när jag åker ifrån honom. Sen ska jag inte heller glömma och säga att vi båda ska åka hem till mor och far resp. mormor och morfar för att umgås lite samt hämta wii-kontroller så vi här kan spela Mario Kart på riktigt, grymt roligt.

Imorgon är det alla <3-as dag och det ska tillbringas i soffan med mys och en massa g0s* Livet är fulländat!

Nu ska jag ta bort håret på sweetheart, fram med trimmern sötnos så kommer jag!




Ciao

Inga kommentarer: