februari 13, 2010

Lördags mys :)

Igår kväll jobbade jag på Kings i Karlskoga och hade en praktikant med mig som gjorde ganska bra ifrån sig, saker och ting tog lite tid men det är ju så i början innan man har fått upp tempot och vanan.
Skjutsade även hem Jenny innan jag åkte till pojken och kröp ner i sängen.
Hela dagen igår var så himla hektisk.


Först var jag iväg till Salong Stråt för att göra nya naglar samt bubbla lite med Marielle :D

Sedan var det dags att ta bussen till Kingsroad tattoo där Patrik väntade på att få göra färdigt min tatuering så att vi kan börja färglägga sen, ska bli så kul när den väl är färdig.

Detta är bara uppritningen innan Patrik satte nålen i mig men kommer komma kort på hela senare när den är läkt och plasten borttagen.



Idag har det varit mys hela dagen, sitter i soffan med datorn i knät och kaffet på bordet, Sweet sitter framför sin dator och är allmänt vacker medans Romeo sitter i fotöljen och kelar med Douglas som är så himla trött.
Tänkte jag skulle ha tagit en tur till mina föräldrar idag och umgås lite med dom, älskar att kunna åka dit och bara få vara, älskar att umgås med min familj, älskar dom helt enkelt!
Hade varit gött och få pyssla lite i lägenheten nu med när jag äntligen har fått dit alla grejer från psyket. Fräsch början, en nystart and im loving it !

Nu känner jag återigen att allt löser sig, det enda jag är lite brydd över är att fjärilarna inte vill ge sig utan bubblar på som aldrig förr. Riktigt skönt och det är underbart och veta att jag kunde få fjärilar igen.


Enjoy life, you never now when it comes to an end.


Yesterday is history, Tomorrow a mistery and Today are a gift <3








Ciao
/ Johanna

Inga kommentarer: