januari 01, 2010

2010

Gott nytt år på er alla!




Vilken början på året jag har haft, började bra, kändes bra men sen gick det käpp-rätt-åt-skogen. Lämna mig ifred. Jag har sagt att det aldrig kommer hända något men varför är det så svårt att förstå? "Jag kommer alltid älska di för att du är ärlig" men FFS skärpning krävs, när jag har sagt säkert 10 gånger att jag är inte intresserad så borde du ändå ta åt dig och förstå att JAG ÄR INTE INTRESSERAD!


Shit happends och jag har ett tålamod som håller länge, men ibland spårar det ur och jag blir inte förbannad utan bara irriterad för att folk inte kan ta ett nej. Det sista jag gör är och ta hem någon bara för att. Shit vad tror du att jag är för människa, principer och självrespekt finns tydligen inte hos vissa. Jag vet att jag har det och jag behöver varken bekräftelse eller närhet för att må bra. Jag lever mitt liv som jag vill och jag trivs på 140 kvm tillsammans med BG och jag trivs.
Nu är det så att jag ser 2010 som ett nytt liv med nya möjligheter och ny bekantskaper. Jag tror att detta kommer bli ett kanon år och jag längtar redan tills jag får börja jobbar om ganska exakt 17 timmar och just nu känns det sjukt bra, men jag tror att det kommer bli för jävla träligt när jag väl vaknar imorgon och mår dåligt över ha blandat vin, sprit, öl och cider. Känner redan nu att jag kommer ha en huvudvärk som heter duga, men det får man ta när man är ute..

Jag hade en bra kväll till en början och sen spårade den ur.
Men nu kommer det nya möjligheter och jag hoppas at 2010 blir bättre än 2009, alla gånger, shit aboe mannen måste göra något snart!

2 kommentarer:

WERMLAND sa...

Du skulle ta det lugnt?
Ses vi något i helgen eller till veckan?
kramar mamma

Johanna sa...

Äsch mamma, jag tog det lugnt, var praktiskt taget nykter. Det är inte alltid jag som ställer till bekymmer :P