december 20, 2009

JulShow

Ikväll är det julshow i ridhuset och jag skulle ha ridit, men ikke.

Gårdagens jobb var roligare än förväntat, det finns väldigt många trevliga människor i Kga synd att man inte ser de bra människorna så ofta.
Var riktigt trött när jag vaknade imorse och jag hade ställt klockan på halv 8 för at kunna vara i stallet redan vid 9 men ack så fel, somnade om och vaknade vid 9 istället, bara upp och hoppa, hämta Linda och sedan iväg för att köra ett genrep innan showen ikväll. Motivaionen fanns där och jag tyckte det skulle bli skit kul, men det blev liksom inte som planerat så nu känns det meningslöst att vara funktionär istället. Får se hur jag göra.

Känner mig fruktansvärt hopplös idag, var tog självkänslan vägen och vad hände med mig så som jag brukar vara, är nog bara lite vinterdepretion som gör att jag vill låsa in mig i ett mörkt rum och inte behöva träffa en enda människa, eller så är det besvikelsen över hela denna helgen. Jag visste att jag skulle ha åkte härifrån, flytt från vardagen och bara lev i nuet.
Vill tillbaka till jobbet också, men hinner knappt jobba något innan det är jul iallafall så det kan ju kvitta.

Blir så irriterad över att folk inte kan sätta in pengar åt mig, pengar som jag jobbat ihop som det inte kan ta 3 månader respektive 3 veckor att få in. Irritationen stiger och idag är jag nog mest bara tantgrinig.

Life is fun.
Over and out.

Inga kommentarer: