december 21, 2009

Biljard

Jösses vad roligt jag hade igår kväll, gick till bijarden för mat och sällskap, slutade med att jag spelade biljard för första gången på väldigt lång tid och vad ska man säga, han jag spelade mot ska vara med på turneringen den 25:e dec och vi var ganska jämnlika, jag har lite svårt att sikta bara (haha)
ej men jag är lite inne på om jag inte skulle ha anmält mig bara för att. går det åt helvete så har jag iaf haft kul och jag är inte den så jag kan bjuda på mig själv. vad gör det om man förlorar så länge man har haft kul?
Skulle jag mot förmodan komma långt så visst skulle jag bli glad för det, men vet inte om jag skulle vilja göra det eftersom det blir allt för seriöst då.

Idag är en sån där dag där jag inte orkar något, måste vara för att jag vet att det är måndag. Är ju ledig och har ingenting att passa idag men ändå sliten och har kollat färdigt på alla avsnitt bleach jag hade på datorn, får se till och ta hem de sista med. inte illa att jag iaf har kommit ikapp till 230 nu när jag bara för 3 veckor sedan var under 200 :P Men jag förstår inte varför det alltid blir så sjukt bra när man inte har fler avsnitt.










Jag har iallafall letat fram blommar som jag ska ha till tatueringen imorgon, ska rita en översikt innan jag går tid imorgon. Och så ska jag skriva om texten jag vill ha också. det är mycket med tatueringarna nu, en stor och en liten. Kommer bli så himla bra när det blir klart. Längtar även till julafton och juldagen. Få julmat är inte helt fel! Ska baka lite mer julgodis innan julafton med, tror jag ska göra det imorgon efter jag har varit hos tatueraren.

Bilder kommer på tatueringarna.

Inga kommentarer: